Ny dag, nya tag.


     2011-08-18 | 08:05:01

Idag ska jag köra lite på morgonen och sen blir det träning för heeeela slanten :) Imorgon börjar jag hos CL igen och OM det ska bli skönt? Jag har bestämt mig angående ett brev vi pratat om länge och det ska jag skriva, så kan vara skönt att få det ventilerat någonstans. Jag tror bestämt att jag ska börja på brevet idag.

Nu ska jag däremot lära mig lite mer om bilar och utföra några test på datorn. Jag menar det är ju en fördel att veta vad de olika tecknen betyder när man ska ut i trafiken, vilket jag ska snart! Den 1 september fick vi (jag och Lasse) en plats på en kurs. Å för första gången i min blogg.. Lasse, jag är riktigt tacksam över att du ställer upp på detta. Betyder oerhört mycket för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0