Solarie.


     2011-08-17 | 08:38:33

Idag är dagen som jag konverterar till officiell solarie-slampa! (majsen du är saknad) Så sant som det är sagt, måste bättra på färgen och eftersom att solen inte lyser ute blir det till att lägga sig under den konstgjorda. Bättre än inget kan jag tycka :)

Blir dessutom ingen handlkedarkurs idag, alla bilskolor var fulla :( Iofs ger det mig mer tid att lära mig stanna innan jag kommit in i halva korsningen ;) Så kanske lite tur i oturen ändå. När jag väl har alla papper klara då vill jag bannemej ut på vägarna direkt!! Å efter en vecka vill jag ha ett extra kort i plånboken ;) Hej optimist!

Nu ska jag diska å sen är det väl dags att springa ner till gymmet för det första passet idag. Å ska sanningen fram är jag riiiiiiktigt otaggad idag, men va fasiken! Skam den som ger sig, vill man vara fin får man lida pin.


å förresten, jag har ökat igen.. 50 kg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0