20 December.


     2011-12-20 | 10:38:55

Fyra dagar kvar till julafton, har man inte inhandlat alla paket ännu äre nog ganska så bra att börja tänka på det nu. Själv har jag gjort det ohyggligt bekvämt för mig själv genom att beställa nästan allt (förutom Mickes bok) över internet. Å några julklappar inhandlades redan i september/oktober. Ibland är det bra att ligga steget före :)

Idag ska jag ner på stan, inhandla Mickes julklapp till mig. Haha, jaa man kan tycka att det låter konstigt för det gör det. Men han har faktiskt bett mig att köpa hans julklapp till mig, själv. Det roliga är nog ändå att jag ska betala den själv också ;) haha!! Ibland undrar jag verkligen hur mycket han tycker om mig :P Väl nere i stan ska jag inhandla lite mer "bra att ha" saker tex. ett solkort, flux, vita knästrumpor och gissa vad?! Joo min älskade herre har skickat mig för att inhandla en annan julklapp också men det är hemligt.

Nu ska jag sluta babbla om strunt och göra lite nytta istället. Ska räkna lite matte innan jag fixar till mig. Kan ju inte gå runt och se ut som 24 svåra år hela tiden. Av dygnets alla timmar räcker det ju att jag ser ut som svåra år hälften utav tiden.


Från mammas 50-års firande, kanske borde berätta om det?!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0