Äntligen.


     2011-02-21 | 16:35:35

Sista dagen på skabb hotellet, jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att vi åker härifrån imorgon! Det enda jag behöver genom lida nu är x antal timmar i sovande tillstånd sen bär det av till lyxare vyer! :D

Dagen spenderades på våran altan idag då Maistro så finurligt planerade in att må dåligt idag. han valde dock rätt dag! Första dagen som det varit mulet sen vi landade, så kanske var det bra att vila kroppen från solens strålar då det följande vecka kommer pressas som aldrig förr! Det ska minsann synas att vi varit utomlands denna gång.. Synd om mig bara, som helt enkelt inte får någon färg :( Buhu!!


sista dagen på skabb hotellet spenderades på altanen med en bok i högsta hugg...
"Hundraåringen", Tack Mickes pappa å Rima :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0