Dag ett.


     2011-02-08 | 17:17:16

Förstår att ni varit oroliga, inte hört något ifrån mig på några dagar.. Tänkte bara fatta mig kort och tala om varför..

Internet är sjukt dyrt ifall man vill kunna ha det på rummet och då bara för EN TIMME! 45-50 spänn?! Snacka om att bli ruinerad, men här i lobbyn är det gratis så nu ska jag (för att jag är så oerhört snäll) skippa powernapen efter stranden och blogga istället ;) Det kommer alltså komma en rejäl uppdatering redan imorgon :) Håll till godo!

Just det.. Istället för att betala internet tänkte jag köpa bikinis ;) Det kan bli en del... haha!! ta hand om er så KANSKE vi hörs igen ifall ni inte blivit för avis :)

Massa Kramar från fuskis Räkan Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0