Dino Park.


     2011-02-27 | 10:46:42

Igår blev jag utbjuden på date och även en rematch i minigolf :) Vi hade väldans trevligt och stämningen var på topp. Vi började med att äta DYR mat och en öl till det. Helmysigt var det och så fortsatte det också tills det att vi slagit näst-sista bollen i hålet då det konstaterades att Micke vunnit..... 2 slag bättre! Lasse... Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle be dig om detta.. Men kan du lära mig att slå på en golfboll? Jag menar, golf och minigolf är väl förfasiken samma sak.. Nästan? Bara att minigolf är snäppet tuffare än golf :P


En ny art dinosaurier...



p.s, Ifall Svetlana hade hamnat bland maträtterna så hade jag både kissat på mig och dött utav skratt, utan tvekan! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0