Djur-hotell.


     2011-02-18 | 19:08:31

                             
                                          bilden snodde jag från google, tack!

Jag börjar fundera över ifall detta hotell inte är för djur istället för människor. Jag trodde faktiskt att det skulle räcka med myror i handfatet men jag hade fel, väldigt fel...

Idag när vi kom hem efter att vi gått dedär 4 km (som sedan blev MINST en mil) låg det två äckliga flygfän i handfatet, liknade flugor fast utav en mycket tunnare variant. Det var också några myror som kalasade på flugorna.. Sen när vi står och borstar tänderna hör vi ett nedrans ljud från taket... Vad fasiken är det nu?!

Försöker att titta upp lite lätt och försiktigt för vem vet vad som skulle kunna titta ner tillbaka på en?.. Hemska tanke! Hursom, Micke slår lite lätt i taket och man hör hur det kraffsar till! Nu kommer djuret att trilla genom taket, in till vårat rum och leva loppan här för att sedan kalasa på oss!!! Panik gott folk, PANIK!

Vi löste det snyggt.. Vi drog på fläkten för fulla muggar och lekte "istid" en stund, sen slog vi med en sko upp i taket och hörde inget mer. Nog för att vi brukar ha i stort sett alla lampor tända när vi sover så idag blire VERKLIGEN alla.. Jag har ingen större lust att vakna upp imorgon med en råtta på magen med min tå i munnen....

Godnatt vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0