Firren, still alive.


     2011-02-21 | 03:26:16

Igår sa jag att vi skulle testat fisk, men vi banga! Inte för att det verkade farligt, eller jo lite då det var en gammal fiskbit som låg där så vi avstod. Kanske inte så klokt i efterhand... Maistro blev dålig inatt :(...

Fisken bytte vi ut mot ett ställe där folk köar för att få komma in och äta. Fint ställe antar man ju då. Vi slår oss ner, får våran mat som denna gången bestod utav BIFF och cashewnötter (stavningen är jag osäker på). I vanliga fall tar vi (mest micke, jag brukar testa lite olika saker) kyckling.. Sen inatt när vi sovit några timmar så går Micke upp, jag vaknar då det är ytterst sällan att han går på toa mitt i natten...

Springer upp lite fort efter och ställer mig i toadörren, spyr du? Min stackars älskling har lyckats få i sig någon bakterie även denna resa.. :( Jag borde kanske tacka min mamma att jag är härdad i magen vad gäller mat, eller min sjukdom som kanske på något vänster gjort att den vill behålla allt som jag kan tänkas trycka i mig.. Det finns ju en massa olika sätt att se saken på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0