I väntan på mat.


     2011-02-17 | 11:51:13


                
                                Flygplans-mat hade varit gott nu....

KnorrKnorrknorrknoooooooooorr...

Min mage skriker efter mat men det är en hel timme kvar innan vi ska bege oss ut och äta! Någon som vill skicka ner lite mat kanske? :) Just nu tröstar jag mig själv med vatten...

Håret är som ett råttbo då jag aldrig tvättade det igår eftersom att man känner sig renare innan man duschat på detta hotell så då tänkte jag som såhär.. Att ifall jag är riktigtriktigt smutsig när jag duschar här måste jag ju automatiskt bli liteliteliiiite renare oavsett hur duschen är? :)

Måste berätta, såg en dösnygg plånbok igår (mulberry) kan lova att den var att dö för!! Dock lite dyr?!... (för att vara thailand) Men jag vet inte, jag är sugen... Fick ner den till 850 baht som minst, men kanske kan få ner den liiiite till? Annars köper jag den ändå, jag vill ha den... Haha, jag vill ha den och typ miljoner andra saker :P På tal om det, är det någon som vet hur många resväskor man får ha som max med sig på ett plan när man checkar in? Blir det till att betela extra för en till väska eller hur funkar det egentligen? Har försökt att kolla runt på internet men hittar inte något vidare svar... :( Så lite hjälp hade suttit fint!

Nu ska jag ta en powernap! Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0