Strax.


     2011-02-22 | 03:02:32

Att vakna upp denna morgon har varit det enklaste på hela resan! haha, rena lyckan att vakna upp idag! Solen skiner (hoppas jag) för än så länge är gardinerna fördragna, Maistro ligger fortfarande och sover?! Hur kan han? Vi ska ju förflytta oss idag :D

Vaknade första gången vid 6-6.30.. Det var bara att kolla ut genom fönstret och jag upptäckte att det fortfarande var natt/mörkt, fanns inte så mycket att göra än att lägga sig igen :( Men nu, nu finns det bestämt annat att göra! Ska slänga i mig frukost, packa ner det sista och sen ska jag sitta färdig och bara vänta på att vi åka! :)

Ifall någon skulle fråga mig nu om > lyckligaste dagen i mitt liv < skulle svaret inte bli detsamma som det kanske skulle i annat fall. Idag skulle svaret bli, den lyckligaste dagen i mitt liv var när vi skulle lämna Talay hotell... ;) Fyfarao vad skönt!!! Avista, älskade Avista snart ses vi igen! :)


Godmorgon alla glada! (och sura)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0