Svar till mamma.


     2011-02-21 | 06:00:00

                  

Eftersom att min mamma undrade typ tusen frågor i en kommentar och jag är alldeles för lat för att öppna upp ett nytt fönster och skicka ett mail, så tänkte jag som så att jag kan ju slå två flygor i en smäll... Blogga + svara ;)

Hur vida vattnet är kallt eller varmt? Har inte fisens kort kommit fram ännu? Har hunnit skicka två stycken och det tredje kommer inom en snar framtid det också. Men för att svara på hur vattnet är. Det är klart att vattnet är kallt när man varit uppe och solat och näst intill lyckats börja koka utav värme, men visst kyler det ändå.. Trots att vattnet är runt 30 strecket... Avis? (Tycker du ska börja lyssna lite mer på Lasse ;))

Ang. mina skor. Jag köper inte alls fel skor, bara för att det är kallt nu betyder inte det att sommaren blir inställd :P Dessutom kan jag ta med mig några och använda i Turkland ;)

Om dina uppgifter som jag gav dig, kan jag bara tacka! Du är duktig du som fixar och trixar! Vi löser det sista när jag är hemma igen! Förresten, vilket utav följande skulle du uppskatta mest? Väska, smycke eller tunika?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0