Vi lever.


     2011-02-19 | 02:54:12

Vi överlevde natten och nu sitter vi och käkar frukost på sängen! :) Lyx!!! Snart ska vi ner till stranden och ligga där och pressa heeela dagen, idag är jag "frisk" från min bränna (å då kan ju skaffa mig en ny ;))....

Lördag idag vilket innebär 3 förbannade dagar kvar på detta hotell!!! Fast å andra sidan, det väntas "lyx-liv" resten utav resan så nu får man verkligen nytta utav DBT:n´s "stå ut" färdigheter :)

Senare idag tänkte jag sticka er i ögonen med att visa upp vilka ohyggligt bra köp jag gjorde igår (eller jag pekade, Micke ficki betala :)) Det är iofs inte heller så dumt! Så hade det varit dyrt hade de ju varit ett kap ändå :P

Idag ska vi även testa på att äta fisk. Under senare dagar har vi båda förlorat en eller två hjärnceller kan jag tro.. Mer om det senare + bild/bilder. Nu vill jag inte verka otrevlig men jag har ingen som helst lust att skriva mer, jag vill dricka min oboy, smörja in mig och springa ner till stranden, ta den absolut bästa solstolen och börja lapa sol :D Ni hemma, ni kan ju alltid ta tag i första snöskyffel och börja skotta lite eller något annat trevligt ;)...

Puss. Å mamma (jag antar att det var du som undrade) vi åker med Malaysia airlines (från malaysia till amsterdam) sen byter vi flyg till KLM (amsterdam - landvetter) varför i allsin dar undrade du det??... Hur har det gått med dina uppgifter förresten? ;) Du är väääärldens bästa mamma!!! (neeej, inget fjäsk, SANNING!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0