Vid poolen.


     2011-02-12 | 10:18:59

Sitter vid poolen då vi på något vänster kom på den smarta idéen att sätta oss nära lobbyn och slå två flugor i en smäll :) Nu kommer uppdateringen nog faktiskt kunna bli LIIITE bättre ändå ;) Kan ju sitta här istället för att hålla på att springa fram och tillbaka flera mil till rummet för att hämta datorn för att sedan gå tillbaka till lobbyn...

Marknaden igår gjorde mig på uruselt humör :( Å nu skojar jag inte! Jag vart så förbannad på den satans marknaden att klockan nio på kvällen låg jag redan i sängen, redo fär att SOVA! Då är man förbannad. Det var närmligen så att när vi kom dit så började dem plocka ihop sina saker så det vart inget shoppade :( Men å andra sidan kanske det var lika bra för idag åker vi in till Patong igen och då har vi ju faktiskt ännu mer pengar kvar som vi (okej jag) kan göra av med ;) Kanske ska jag försöka tänka lite mer framåt innan jag blir arg som ett bi på att saker ibland inte går som jag vill :P

Nu ska jag hoppa i poolen för jag brinner upp utav värme och datan vill nog hoppa ner i kylbagen så att den inte brinner upp :P Sen skare minsann slinka ner en iskall baccardi :) mums....  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0