Dag 30 - Ett sista ögonblick.


     2011-01-02 | 21:23:45

Eftersom att jag hamnat lite på efterkälken med listan och dagarna igen, så blir det ju lite knasigt. Hade ju planerat så fint vad jag skulle skriva ner just på denna punkten. Det skulle ju ha varit (ifall jag inte vore så lat) dagen innan nyårsfirandet :) Nu blir det lite knasigt men ändå inte fel :P

Hursom, för att avsluta denna listan på ett så bra sätt som möjligt så.. Vill jag bara dela med mig utav hur nedrans lycklig jag är! Att jag har de personerna som jag har i mitt liv, att jag får uppleva så mycket och känna mig älskad och behövd för den jag är :)

Jag har så nedrans mycket att se framemot detta året och jag glädjs för varje dag som går. Dessutom så kommer jag en dag närmare dagen med stort D, dagen då jag ska börja arbetsträna :) Jag kan inte förklara med ord hur glad jag är över det. Snart kommer jag också vara en "normal" människa.

Listan avslutar jag också på bästa sätt med att slänga in en bild som representerar det nya året :) 

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0