Hejdå bloggen.


     2011-01-31 | 14:57:01

Det finns mycket jag skulle vilja skriva här, men eftersom att det antagligen skulle bli ett fjärde-världskrig efter det så får jag väl hoppa över det.....

Vad ska jag då skriva om? Det finns ingenting att skriva om. Kan lägga ner bloggen. Så jag får väl tacka för mig. Det var roligt sålänge det varade?... Känner ingen som helst lycka/glädje över något så bloggen skulle ändåså bara resultera i en kopia utav "lundqviist.blogg.se" och det kan vi vara utan.

Med detta sagt, avslutar jag nu min karriär tills livslust samt glädje infunnit sig igen. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0