Home again.


     2011-01-11 | 22:55:22

Efter en dag i "mindre ordnat" kaos/stress sitter jag här nu, stirrig och halvt förvirrad med en kopp te jämte mig och tankarna långt ner i fotoalbumet! Att jag ens lyckas formulera några meningar överhuvudtaget är lite utav ett mysterium faktiskt...

Imorgon är det verkligen slut på jullovet då är det tillbaka till solhem. Jag måste erkänna att jag glädjs lite utav tanken att jag snart får "lov" igen.. Bara liiite liiite gladare.... inte alls. ÖVERLYCKLIG! :D

Njeee, nu ska jag ta mitt pickpack och förflytta mig... Fotoalbumet nästa :)


bild från google..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0