Imorgon.


     2011-01-06 | 00:41:15

.. Eller senare idag, beroende på hur man ser det så ska jag faktiskt blogga ikapp :) Jag ska ju bli seriös och tjäna pengar på bloggen! :D Det du!

Jag har iallafall tänkt att det ska bli så. Att jag ska tjäna pengar alltså. Jag tror inte att jag skulle klara av att ha ett sju till fyra jobb.. Jag är nog lite för onormal ;) Kanske inte onormal just i den bemärkelsen (inte enligt mig själv iallafall) utan mer just det här att jag har svårt för vissa saker. Då äre ju perfekt ifall man skulle kunna tjäna pengar på att blogga. Jag menar, det är ingen som ser ifall man sitter i myskläder hela dan med flötit, stripigt hår..

Jag tror att det skulle passa mig perfekt! Det är mitt mål. Mitt delmål kanske man ska säga, sen vill jag bli något vettigt när jag tjänat ihop så mycket pengar att jag inte behöver jobba :P Visst är jag smart!

Nu ska jag ha speed-dating med JB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0