Lördag.


     2011-07-09 | 11:05:01

Usch, känns som den segaste lördagen någonsin! Har en massa som jag borde göra, men lusten tycks inte infinna sig :( Fast så är det ju ibland, att man får göra tråkiga saker också även om man inte vill.

Har en massa tankar/funderingar som skulle behöva komma ut, men jag vet inte vart eller hur.

Jag skrev ett ganska så långt inlägg, men det kändes fel. Viss text ska inte ut på bloggen. Det gav mig dock lust att fixa allt jag ska fixa för att sedan sätta mig ner och skriva ihop just den texten.

Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0