Senaste.


     2011-07-05 | 10:08:18

Som en nedrans massa gånger förr har jag halkat efter i bloggandet vilket resulterar i att jag får skäll :P Njee, verkligen inte skäll men visst blir det tråkigt att "följa" en blogg som aldrig blir uppdaterad mer än någon enstaka gång i veckan?.. Skärpning!

Men vad har nu hänt det senaste då? Inte allt för mycket skulle jag vilja påstå. Har bokat en resa till Turkland (hör å häpna?!) tillsammans med Mickes kompis å hans tjej i Oktober sticker vi :) Har varit och inhandlat lite mer "bra att ha" på åhaga. Varit barnvakt, tränat, ätit och bara tagit det lungt. 

Har varit lite halvt handikappad sedan tandläkaren snodde min tand, men nu börjar jag så sakta men säkert bli helt återställd. Idag ska jag tillbaka på en efterkontroll och tabort stygnen å det ser jag ju verkligen fram emot.... VERKLIGEN!

Sen ikväll ska jag köra dubbelpass pump och combat, ett lycka till hade varit på sin plats! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0