Dagen efter.


     2011-06-25 | 19:49:12

Idag var det nog många som vaknade upp med huvudvärk och ångest, jag hörde inte till den kategorin. Jag höll mig till vatten och alvedon :) Midsommar firade vi för längesen i min familj så igår vart det grillat och inte en endaste sill-bit, nubbe whatsoever som hör till midsommar. Men lyckat vart det ändå :)

Fortfarande svullen och har ont sedan jag blev en tand fattigare, så varken orken eller humöret är på topp! Men imorgon ska jag till gymmet, å på måndag hoppas jag att jag mår såppas bra att jag orkar med combat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0