Gult.


     2011-06-04 | 18:53:58

                 

Igår hängde jag med mamma till stugan och började måla på Oskars "elfsborgs-soffgrupp" :) Trodde att jag skulle dö eller bli uppäten rättare sagt när mindre än halva stolen var målad, satan va mycket mygg! Nästa gång jag hänger med ska jag ha badat i myggmedel....

Byggde ihop ett fotbollsmål också, herregud! Det var inte det lättaste och ingen beskrivning fanns det heller. Men vi lyckades (läs mamma) och nätet sen? Jag har nog aldrig skrattat så mycket över lite tråd med hål i den saken är säker :) Men resultatet blev kanon bra!

                 
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0