Just nu.


     2011-06-12 | 19:47:36
Står jag i köket och skålar för mig själv med redbull-vod.... Man ska unna sig något litet varje dag för att sätta en guldkant på tillvaron ;) (påpekar mängden i glaset).. Hahahaha!!


Hittade faktiskt endel snyggt på åhaga också, så visst har jag fått nya kompisar att älska :) Å som att detta inte skulle vara nog.. Ida ringde och äntligen är hon tillbaka på gymmet efter ett mindre uppehåll, det gillas! Å som grädde på moset, jag å min bror snackar igen :) Nu ska jag röra runt i potatisgrätängen. 

Hej sålänge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0