Kommentar.


     2011-06-30 | 22:37:03

Hahahahahaha, herregud hade jag inte ont i magen efter combaten så har jag det nu efter en mindre skrattattack och insikten att jag kanske verkligen inte har något liv?!?! :P

"ha,ha den bakgrunden/posen känner man igen! hmm, nu börjar man kolla in bakgrunden....vinboxen kvar disktrasan på samma ställe, kan undra om den är utbytt?"

Bara för därför tänkte jag bjuda på en heeeeelt annan bild så att det inte finns något att gnälla över å nästa gång ska jag bannemej ändra om innan jag tar kort ;) Med detta sagt så firar jag med att testa att tugga lite melon med min "skeva" sida utav munnen. Jisses, man kan ju verkligen tro att jag har ett liv :P


På språng med mammas burk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0