Till mamma.


     2011-06-29 | 08:44:49

Alltså alla mammor vill göra allt för sina barn, även de gånger som de egentligen inte kan/vill/orkar så gör de det ändå. Just därför vill jag "hylla" min mamma lite extra bara sådär trots att det inte är någon speciell dag men faktiskt så tror jag att vi visar våran uppskattning alldeles för sällan.

Min mamma gör verkligen allt för mig och mina syskon. Att hon ens står ut vissa gånger har jag väldigt svårt att förstå. Hon har varit med om mycket och det verkar liksom inte finnas något slut på alla händelser inom våran familj. Jag skäms faktiskt ibland över hur illa jag behandlade henne under den tiden då jag var "fast" i min ätstörning. Hon ville ju bara mig väl, få mig frisk.

Jag har nog aldrig tackat dig för att du stod ut med mig när jag var som värst. Å jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt för allt du gjorde. Men att jag idag kan sitta ner vid matbordet och avnjuta en middag tillsammans med er är nog tillräckligt som tack! :)

Med detta sagt så har jag bara en sak kvar att säga.. Mamma du förstår inte hur mycket du betyder för mig och jag älskar dig precis som du är! Ibland kan jag dock bli förbannad och det är när du väljer att göra mer än vad du ska/behöver. Du har också ett liv, du borde släppa vissa saker även om det är jobbigt men du kan inte fixa allt själv, alltid!

Ibland undrar du vad du gjort fel, du har inte gjort något fel. Du har gjort allt enligt konstens alla regler och mer därtill... Så jag förstår faktiskt inte hur du kan ifrågasätta dig själv. - Det är inte ens fel att två träter...- Men jag förstår dig... Det gör jag faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0