05.30.


     2011-03-04 | 20:40:00

                 

Vi ska göra något total knäppt fast nödvändigt! Vi ska ställa klockan på 05.30 (våran tid, inte svensk tid, vi är 7 timmar före nu)..

Vi ska gå upp, klä på oss, gå ut, promenera en 5-10 minuter till tornen (som jag tjatat om), ställa oss i kö, köa, boka biljetter för att kunna åka upp i tornet på kvällen :) (nu kan du läsa allt baklänges på ett ungefär bortsett från boka och köa sen kan du skippa delen med att klä på oss och gå upp). Eller vänta lite nu... Vi byter ut klä på oss till byta om och sedan låter vi gå upp stå kvar :) Anledningen lyder som följer:

På detta super flashiga hotell är det dresscode som gäller ;) Nu förstår ni säkerligen vilket makalöst, magnifikt hotell vi befinner oss på :) Efter att vi fått våra biljetter (som släpps vid sju), går vi hem och käkar frukost och då är det inga flipflops och shorts som gäller utan långbyxor och ordentliga skor. Ska bli intressant att se imorgon hur övriga gäster ser ut.

Nu ska jag sova så jag orkar upp om några timmar. Men först ska jag borsta gaddarna så att de inte trillar ut.
Kram och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0