31.


     2011-03-15 | 09:40:19


bild från google

Om exakt 31 dagar är det den 15 april och då sitter jag minsann på ett plan igen, resmålet är Turkiet. Jag kommer antagligen hinna tjata ihjäl er innan jag ens hunnit åka då jag längtar som en tok. Jag fullkomligt hatar vädret som vi har nu. Jag är ingen "vinter-människa", verkligen inte!

Nu ska jag ta och pälsa på mig och som vanligt när det är tisdag är det solhem och C på schemat. Men först ska jag ta en promenad så att inte hundarna bajsar och kissar inne medans jag är iväg och samlar kraft för att inte ha ihjäl dem! Jag tror att deras ägare gärna vill ha tillbaka dem i samma skicka som de lämnade dem. Men vem vet? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0