DisneyXD.


     2011-03-12 | 07:47:25

Käkar frulle och kollar tv, disney XD. Riktigt givande. Fisen snörvlar i soffan och sköljer ner sin yoghurt med fanta. Själv låter jag mjölk skölja ner min leverpastejsmacka. Senare blir det lite pingis sen hemgång, skönt!

Jag och M bråkar som bara den, ska hundar förstöra vårat annars så felfria förhållande?! Det återstår att se antar jag. Just nu ser det väl ut som det..... Vad ska man säga? Det har varit jävligt underbar tid som jag delat med dig, synd att det inte slutade som jag ville. Du och jag jämte varann nere i jorden, döda, begravda.

Humöret idag är fruktansvärt! Funderar starkt på att gå ut på isen ställa mig och hoppa, hoppas att isen spricker och öppnar sig under mina fötter sen kan jag tacka för mig. Strålande humör, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0