Ett kort.


     2011-03-17 | 09:29:05

Som jag längtar efter brevbäraren! Eller ah, kanske inte just brevbäraren utan posten för jag VET att det finns ett kort till mig! :)

Jag vet inte riktigt vad det gäller men inom en snar framtid så vet jag, och jag är förberedd på de flesta sätten ;) Jag vill bara veta vad det är nu! Jag är så nyfiken att jag nästan kollapsar, det skulle dock vara väldigt onödigt ifall jag skulle göra det eftersom att då kommer jag verkligen inte få reda på vad det är för något som står på detdär kortet!

Fast en sak vet jag, och det är att jag med största sannolikhet kommer att få återse Määd. Å just den känslan.. Att kunna få krama om henne igen, den är obeskrivlig. Det är verkligen längesedan vi sågs och mycket har hänt sedan vi sågs sist. Vi har förändrat oss på sjukligt (haha, komiskt! sjukligt..) många plan kan jag tänka mig fast en sak kommer aldrig att förändras och det är alla våra minnen som jag bär nära mitt hjärta! ♥

                   
                                                        Klicka på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0