Kanske.


     2011-03-31 | 10:49:40

Jahopp, ligger fortfarande i sängen har gjort det i några timmar nu. Tycker synd om mig själv.. Patetisk? Absolut. Ska slänga på mig kläder för att sticka och hämta ett paket på posten som innehåller lite "bra att ha" saker..

Huvudet fortsätter att göra ont, men magen är bättre :) pepparpeppar.. Min energi är allt annat än på topp. Jag kan inte bestämma mig för ifall jag vill gråta eller skratta. Vara vaken eller sova.. Jag kan inte heller bestämma ifall jag ska gräva ner stridsyxan... Många tankar och frågor på samma gång, men något svar finns inte. Eller finns säkert men jag har alldeles för ont i huvudet för att ens komma något vettigt.

Något som jag däremot är riktigt nöjd över det är min nya frisyr :D Å mer om de senare, det krävs ett eget inlägg för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0