Saknad.


     2011-03-18 | 14:21:25

                

Haha detta trodde jag minsann inte, att jag skulle sakna dem. Att jag skulle sitta och längta efter dem. Önska att de var här, hos mig. Att jag skulle sakna hundarna trodde jag verkligen inte men OJ vad fel man kan ha!

Vi fick verkligen en speciell kontakt, jag kände/känner det. Jag var ju med dem 24 timmar om dygnet bortsett från när man sover. Annars spenderade vi ju varje vaken timma tillsammans. Visst var jag glad att veckan var över och att jag skulle få åka hem. Men nu, när jag väl är hemma igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0