Sista inlägget.


     2011-03-02 | 07:15:05

                  
                                                     en tjockis vid poolen... :)

Väntar på att klockan ska bli 14.00 då påbörjar vi nästa färd och strax därefter så påbörjas en ny flygtur :) Nytt hotell, nya shopping-möjligheter och ny pool :) Det ska faktiskt bli skönt med lite omväxling.

Maistro har tröttnat på maten, och predikar efter varje måltid hur trött han är på maten och att han får kvällningar.. För det är precis det jag vill höra när jag sitter och äter? haha! Veckan som kommer blir det ingensomhelst thai mat. Jag har iofs inte tröttnat, jag har varierat min kost lite... Haha, nuggets och pommes, thai, pizza, pasta, nuggets, pommes, thai, pizza... haha ni fattar ;) Jag har dessutom lyckats lägga på mig ett kilo eller två...

Packningen klarade jag/vi (mest jag) galant! Jag har hela 8 kg kvar att fylla upp ;) Fast man skulle kanske kunna säga 9 kg, jag ska lämna kvar en del saker :) Snällt va? Nu tror jag iofs inte att ett par tygskor väger 1 kg, men va sjutton... Det är enklare att räkna på jämna tal :)

Nu håller jag bara tummarna på att väskan håller, annars är den en viss Marie som kommer få panik! Jag kommer dessutom att säga upp kontakten med min kära mamma ifall väskan spricker! Då är det ditt fel, JAG FICK INTE TA DIN GRÖNA NYA FINA VÄSKA!!! Dessutom kommer jag kräva att du själv åker till Thailand och inhandlar exakt allt det som jag inhandlat ;) Nu önskar nog du (trots allt) att du hade lånat ut den gröna ;)

 


Har inget vettigt att skriva. Sitter bara här och ordbajsar känns det som. Sola och bada kan vi inte göra heller, för något rum har vi inte kvar :( Det lämnade vi ifrån oss klockan 12, så nu sitter vi nere i lobbyn och luktar på en odör som heter duga, BAAAAJS! Det ska bli skönt att åka ifrån bajslukten... Från avista... Från Thailand... Från alla satans humhum människor som skriker TUKTUK TAXIIII... Från alla jävla kostymnissar som inte fattar vad ett NEJ betyder.. Kort och gott.. Det räcker gott och väl med 3 veckor i Thailand sen längtar man faktiskt här ifrån :)... Tills det att man kommer hem igen, då längtar man tillbaka till allt ovanstående.

Puss hej! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0