Starbucks.


     2011-03-18 | 11:19:51

Jisses, det är inte klokt! Jag har (helt ärligt) aldrig varit med om så mycket tvätt innan. Jag ljuger inte ifall jag säger att det är i klass med mount evrest! Det är helt sinnesjukt vad mycket tvätt....

Jag har dock några fler "berg" att bestiga. Det är fullt, helt knökat i alla mina lådor med kläder så jag har lite problem. HUR I HELSIKE SKA JAG FÅ PLATS MED DET JAG KÖPT?! Jag får inte ens plats med kläderna som jag hade innan och nu är det ännu mera... LÖSNING?!?!?!

Medans jag väntar på att tvätten ska bli klar så testar jag de nya muggarna från Thailand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0