Varför.


     2011-03-21 | 20:20:41

Suck. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt (som vanligt när jag inte mår 100).. Eller jag vet inte ifall det är jag som inte mår 100, men mitt mående är ju inte detsamma.

Jag hatar att skylla saker på andra men faktiskt, denna gången har jag rätt till det. Du är elak. Du kallar mig självisk och egoistisk vissa gånger och visst det är jag säkert, men det du sa igår det sårade. Det sårade ännu mer när jag bara visar att jag bryr mig.

Om du nu inte orkar prata eller bara säger elaka saker, då kan det va. Då behöver du inte ringa. Det komiska i det hela är att jag dagen innan hade hittat tatueringen som jag ville göra. Jag vill fortfarande göra den, men det känns som att jag måste tänka ett steg längre.. Det kan ju faktiskt vara så att jag blir tvungen att sätta ett Varför framför...

Lämna mig inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0