www.samsholm.se


     2011-03-11 | 08:51:54

                                             

Här sitter jag i köket och försöker fördriva tiden på bästa-möjliga-tänkbara-vis. Ögonen är tunga som bly och jag skulle inte vilja göra något annat än att lägga mig och sooova, men se det går inte!

Är man hundvakt så är man. Ska man gå upp 05.30 på morgonen så vill det minsann till att man är trött när mörkret kommer smygande. 

Fick förresten igår reda på världens underbaraste sak!! När vi åker till Turkiet i april så kommer vi inte vara tvugna att dela på en städskrubb utan vi hamnade i ett såntdär "familjerum", kanon! Men det allra bästa var väl kanske att jag slipper betala biljetten, iofs så fanns det en baktanke "du tar väl hand om Oskar lite"?... haha, jag skulle bra gärna vilja veta vad de tolkar "lite" som ;) .... 

Anyway... Nu ska jag borsta gaddarna, hänga upp tvätten och sen ska jag klä på mig VARMA kläder för att sedan bege mig ut med byrackorna :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0