Bloggen.


     2011-05-27 | 14:05:50

Bloggen är till för att "ventilera" sig själv, iallafall så funkar min blogg så. Det är ett ställe (eller ska vara) ett ställe där jag kan skriva ner hur jag mår/känner/tycker/tänker/allt. Har redan haft denna "dialogen" nångång innan, men det är alltid bra med lite repetition.

Skulle egentligen begett mig till CL idag, men jag avbokade. Varken jag, humöret, vädret eller kläderna samarbetade idag. Vi har nog inte gjort det på hela veckan faktiskt vid närmare eftertanke hursom.. Tanken var idag att vi skulle prata om för/nackdelar ang. min pappa. Ska sanningen fram har jag funderat över detta hela veckan men ändå inte kommit fram till något vettigt. Bara att det finns färre nackdelar än fördelar så egentligen borde det vara ett enkelt beslut. Men det är snarare tvärtom..

För alla val vi väljer, finns också konsekvenser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0