Fel.


     2011-05-25 | 23:29:32

Usch, jag mår inte helt 100. Kan inte sätta fingret på vad som är fel heller. Eller så är det just det som är fel. Att allt är fel!

Det är liksom bara är så. Ingenting är bra. Det är bara fel fel fel och åter fel. Det är fel på allt och jag hittar hela tiden nya fel.

Jag låter säkert som världens mest negativa människa just nu, men då får jag vara det. Någon ska vara det också. Säkerligen är det folk som tycker att jag är patetisk och borde göra något åt det ifall jag tycker att saker nu är så fel. Lättare sagt än gjort!

Hur skulle du/ni göra ifall det var fel på precis allt inklusive dig själv?
Lös den gåtan äru snäll..

                  
                                                   bilden hittade jag på google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0