Lista.


     2011-05-26 | 10:00:35

För att jag är en negativ människa finner jag inget att blogga om, därför..

ALLMÄNT...
Namn: Marie
Piercingar: Ja, naveln.
Tatueringar: Mm, 3 stycken minsann.
Längd: 168 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ja, av och till.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Absolut!
Tänker du på självmord: Ibland.
Tycker andra att du är attraktiv: Ibland kanske.
Vilket shampoo använder du: Lanza, volymshampo.
Vilken parfym använder du: Oj jag går runt på gucci, dkny, vera vang och paco rabanne.
Vad är du rädd för: Att saker ska ta slut.
Gillar du att tvätta: Ja, faktiskt,
Gillar du Berg-och-Dalbana: Självklart.

SENASTE...

Film du hyrde: Det minns jag inte.
Film du köpte: Pirates of the caribbean boxen.
Låten du lyssnade på: Någon dunka-dunka som radion spelade.
Låten du hade på hjärnan: Alla vi barn i bullerbyn.
Låten du laddade ner: Laddar inte ner.
Personen du ringde: Mamma.
TV program du tittade på: BigBrother
Personen du tänkte på: Mig själv.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Gått upp, ätit frukost och kollat runt på nätet. 
Var det kul: Inte överdrivet.
Hur tidigt stiger du upp: Ställer klockan på 7 ihopp om att orka upp, men brukar bli runt 08.45.
Gillar du att slåss: Ibland.
Vad ska du göra ikväll: Det vet jag inte än.

Är du seriös: Kanske inte jämt.
Vad är du allergisk mot: Allergisk är väl att ta i, men gillar inte ost.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Dagligen.
Kan du stå på händer: Jaaoo, på mitt vis.
Favorit serie: Just nu? BigBrother.

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror på vad man ska ha det till. 
Gillar du ketchup: Jo, men inte på allt.
Är du glad nu: Vore dumt att påstå.
Var du glad igår: Av och till.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Yes. 
Vad dansar du till: Musik.
Stockholm är: En stor stad.
Göteborg är: Också en stor stad.
Kan du sjunga: Ibland.
Mer värt än guld: Skratt.
Spaghetti eller makaroner: Pasta. 
Ett land jag helst vill besöka: Sålänge det är varmt spelar det ingen roll.
Sparar till: En massa saker.
Väntar på: Bättre humör.
Pålägg som gäller: Inget, jag funderar på att bojkotta mackor och allt vad det innebär.
Dagens dryck: Mjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0