Nytt igen.


     2011-05-10 | 16:07:30

Dooomdiidooom :) Lekt med majsen heeeela förmiddan så humöret är på topp! Jag gillar min majs.

Vet inte ifall håret gillar majsen lika mycket för det har en tendens att alltid bli liiite kortare men också sjuuuukt mycket snyggare så i slutet gillar nog mitt hår majsen lika mycket som jag :D

Utväxten är borta och jag ser 72 gånger bättre ut i huvudet och är nöjd. Förtillfället kanske ska tilläggas :P Nee skämtåsido, nu kan vi faktiskt nästan inte klippa av mer hår. Men vi har planer vi :) Det gillas!

Tack igen majsen, du är helt enkelt bäst! (bilder kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0