Ödet.


     2011-11-10 | 08:49:12

Efter gårdagens möte är jag äntligen igång. Eller jag har ju haft planer på det länge men jag vet inte varför det inte blivit något utav det. Idag efter solhem möter jag upp mamma och vi riktar fötterna mot skolan. På fredag är sista anmälningsdagen så man skulle ju kunna säga att det är ödet?

Klarar jag det inte, då är jag verkligen dum i huvudet. Då äre inget jag inbillar mig. Detta ska nog bli bra :) Usch det är mycket i huvudet känner jag. Kan inte riktigt samla mina tankar. Nu blire en sista koll i spegeln och sen drar jag.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0