Roligt.


     2011-11-28 | 15:07:00

Riktigt stolt över mig själv idag, eller ah.. Om vi pratar träning ;) Nere vid 10.45 uppvärmning, styrka och 12.00 vankades det spinning med Esti. 12.30 hoppade vi av cyklarna och började jobba på 6 packet :) Riktigt svettigt och roligt om du frågar mig. Va kul att snicksnacka lite också :)

Ikväll blire dock inget pump-pass och jag måste säga att jag är lite ledsen över tanken. Men å andra sidan.. Det kommer fler måndagar. Ikväll ska jag med mamma till Mary Kay istället. Vad jag ska göra där det vet jag inte riktigt själv, så kanske borde jag strunta i det och jobba på drömkroppen istället? Men å andra sidan, på något konstigt vänster så får jag ruskigt bra självförtroende för en stund efter att man varit på MK.

Konstigt vore väl annars, då de upprepar efter var 5 sekund hur otroligt vacker/fin/söt/begåvad/duktig man är ;) hahahaha!! Å självförtroendet... Mjaaa, tro det eller ej, men det är något jag också måste jobba på så.. Det går väl jämt ut antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0