Bortskämda.


     2011-10-13 | 08:53:55


Haha, det är verkligen inte som förr här i bloggen då jag kunde plita ner minst två inlägg på en dag. Nu får man ju vara glad om det blir ett i veckan :P Men vad är anledningen då eller finns det inte någon? Jag tror att faktiskt att det kan vara så att jag själv skulle nog ha tröttnat på att ständigt läsa att "idag va jag på gymmet, idag körde jag ett stenhårt pass, idag ökade jag vikterna... " blablablabla.... Ni fattar vinkeln!

Men något som jag däremot kan berätta (även om det har med gym att göra) är att jag i tisdags hade en timme med en personlig tränare och jisses säger jag bara! Riktigt bra och resultat vart det på engång :) Så om jag skulle ta en bild nu och sen om ett halvår igen... Kan undra om man skulle se någon skillnad? Min plan är att skaffa mig en rumpa och lite fetare lår :) och självklart det alla tjejer vill ha, en platt mage....

Fick också lite andra välbehövliga tips, så nu ska jag bara snicksnacka ihop mig med mami så vi kan boka in nästa tillfälle. Å tillsdess så fortsätter jag med mitt tränande nästan precis som vanligt.. Jag hoppar kanske några combat pass :( buhu, men kör mer styrka och gym :) Å försöker att bara ha 6 pass i veckan. Ett lycka till hade varit på sin plats ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0