Svammel.


     2011-10-08 | 09:20:02

Huvudet är tungt och halsen kliar. Jag har träningsvärk i både armar och ben. Jag har dessutom sovit relativt skevt inatt för större delen utav ryggen gör ont. Vilken underbar dag :) Man skulle inte kunna starta dagen på något bättre vis, visst?

Frukosten har jag klarat av och nu samlar jag kraft till att orka göra mig iordning. Kan ju inte se ut hursomhelst när jag ska köra bil. Tänk om jag skulle köra in i något liksom? Då känns det faktiskt bättre att man fixat till sig lite, om man skulle bli stannad menar jag. Kul att hoppa ur bilen i pyjamasbyxor och håret åt alla håll? Inte dirket drömscenariot....

Nixpix, hinner inte sitta här mer och lata mig. Vi hörs kanske senare om jag inte lyckas köra ihjäl mig/oss :)

P.s... Haha, ibland undrar jag om Lasse vet vad han gett sig in på när han tackade ja att lära mig köra bil :P hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0