Frågor om året.


     2012-12-30 | 10:27:51
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Absolut, tog körkort.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nope, fast jag hade väl inget nyårslöfte heller direkt. Kanske i år?.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, grannarna. En söt pojk :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Både jaochnej. Ingen som stod mig jättenära iaf.

5. Vilka platser besökte du?
Då jag verkligen är urkass på geografi skippar jag denna frågan.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ett fast jobb. 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Finns väl en massa datum man borde minnas, men kanske att 16 maj, 28 augusti och 5 november ligger mig lite närmare hjärtat!

8. Vad var din största framgång 2012?
Extrajobbet på bregmos, utan tvekan.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något. Varför ångra något man gjort?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Detta året har jag faktiskt varit "friskare" än någonsin :)

11. Bästa köpet?
Oj, blir nog resan till playitas. Fast lejonbilen är inte så dum heller. Gränsen är hårfin ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom körkortet?, förmodligen träningskläder...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Yes, topp tre? Körkort, matten och jobb.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Svårt att svara på. P!nk är dock en ständig favorit.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare helt klart. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit mer nyttigt, men det får jag ta i år ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med folk jag älskar.

18. Hur tillbringar du julen?
I bilen flängandes runt halva jorden :P

19. Blev du kär i år?
Skulle man kunna säga jaaaa. Blir jag nog lite varje år.

20. Favoritprogram på TV?
Hem till gården

21. Bästa boken du läste i år?
Femtio nyanser av honom. Lätt att välja när de andra två var en mattebok och en samhällsbok...

22. Största musikaliska upptäckten?
Pass

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nope, men jag blev lika nöjd ändå 

25. Något du önskade dig men inte fick?
Uppenbarligen. Ett halsband med mitt namn

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Förbannade Anders. Firade tillsammans med dem bästa

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske. Men jag är så sjukligt stolt över allt jag fixat i år så det gör inget om andra saker kunde varit bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Rödtott, smink, naglar, träningskläder, överdrivet, snyggt

29. Vad fick dig att må bra?
Alla mina framsteg!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det som händer på film är inte påriktigt, säger det något? :P

31. Vem saknade du?
Majsen och han som ska kalla sig pappa.
 
32. De bästa nya människorna du träffade?
Tackvare jobbet träffade jag flera guldkorn! Ni vet precis vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0