Bloggen.


     2012-01-27 | 16:07:47

Suck. Känner liksom bara för att spy ur mig allt agg någonstans och då passar ju bloggen bra! Tur att man kan ha den till något ;) Har suttit och spelat spel i en timma nu (min rast) och nu ska jag börja räkna igen :( Skjut mig snälla?!

Jag tycker verkligen som farmor sa till mig dendär sommaren när jag var tvungen att räkna matte för att inte få IG (vilket jag fick iaf så.. tja, det var ju nödvändigt att förstöra ett helt lov för ingenting). Jag citerar farmor "Miniräknaren finns utav en anledning, för att man ska använda den".. Jag menar, hallå?!?! Inte fasiken blir jag bättre på ett jobb för att jag kan räkna matte på elitnivå? Det är ju ändå inte hjärncellerna som gör jobbet? Det är ju jag. Min kropp.

Okej, jag kan väl hålla med, hjärncellerna hjälper väl till en smula, men kom igen.. Bara för att jag har ett jäkla IG i matte betyder ju inte det att jag sämre på ett jobb än någon som har MVG? Sålänge det inte handlar om att vara mattelärare vill säga... Men det har inte jag tänkt bli ändå.

Nope, nu ska jag ge matten en chans igen, 30 minuter, sen tvätten och sen 30 minuter till. Sen har jag fasiken suttit med matten i över 3 timmar! Det får vara nog nu. Jag fattar ju ändåså bara hälften utav vad det är jag gör. Så jag kan ju lycka till på provet sen. Bah, kan lika väl sluta med matten  nu. Som det känns nu kommer jag aldrig klara av den. Positiva jag liksom. Nix, nu ska jag skriva ut de sista inlämningsuppgifterna och sen räkna..

p.s för att inget ska misstolkas så äre en smula ironi i texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0