Mitt år 2011.


     2012-01-02 | 23:06:36

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började köra bil ihopp om att jag ska kunna få ett körkort.

Höll du några av dina nyårslöften?
Bådeoch. Till en början höll jag dem men sen vart det kanske lite siåså med det hela.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, detta fick jag reda på helt utav en slump genom att springa in i människan på sjukhuset :)

Dog någon som stod dig nära?
Nä.. Å stackars människa om det nu var det, för då minns jag inte..

Vilka länder besökte du?
Thailand och Turkiet.


Är det något du saknat som du hoppas på i år?
Jag hoppas alltid på en enda grej varje år, men det tycks aldrig slå in.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Finns inte något speciellt datum, alla dagar kommer ju med något nytt som är värt att minnas.

Vad var din största framgång?
Jag har blivit bättre i min sjukdom, tagit hästkliv till ett bättre och sundare liv på alla plan.

Största misstag?
Jag har säkert gjort en rad misstag, men det är också utav dem man lär sig så nej :P

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Å Hur ska detta tolkas? Jag är frisk men ändå inte frisk. Å skadat? Jag har sprungit in i en stol X antal gånger och slagit i knät ifall det räknas.

Bästa köpet?
Hur i allsin dar ska man komma på vad som är bästa köpet? Jag tycker att alla mina köp är bra/bättre/bäst men alla kanske inte är lika nödvändiga ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart träningskläder!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp. Micke uttalade sig om hur jävligt snygga former jag fått. För att citera "shit vilka muskler du fått, sjukt snyggt"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
1000 gånger gladare utan tvekan :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Visat uppskattnig till de personer jag bryr mig om 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt över småsaker

Hur tillbringade du julen?
Började hemma hos mamma med lite mindre utbrott, stress och en massa skratt. Mat, mat, mat och ännu mera mat. Sen kom tomten och därefter var det julklappsspel och sen körde vi vidare till Mickes mamma där de vankades julklappar, mat, julklappsspel å ännu mera mat. Dagen efter vare rester utav julmaten och lite senare på kvällen hoppade vi i bubbelpoolen i stormen! Sen vare dags att åka vidare å fira ännu mera jul hos Mickes farmor. Det blev mat, mat, mat, mat, fika, tårta och bullar. Helt okej jul ändå, fast i år har jag bestämt för att fira hemma. Orkar inte med allt flängande.

Blev du kär i år?
Jag blev inte kär, men kärare :)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Absolut! Två saker tillochmed :) Ett halsband och en ring från rock by sweden

Något du önskade dig men inte fick?
Tjaa, det kanske var en fet diamantring isf. Men jag är inte bitter för det

Vad gjorde du på din födelsedag?
Just på födelsedagen gjorde jag ingenting då jag firade den några dagar innan och det med ett glatt gäng :) Har absolut inget att klaga på. De personerna som var med gjorde dagen till en fantastisk födelsedag!


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
OM det finns. En sak, och det hade varit ett svar.

Vad fick dig att må bra?
En massa saker men för att nämna något som jag tror förändrat hela mig till det bättre så, träningen.

Vem saknade du?
Jag saknade faktiskt en hel del människor nu när jag tänker efter.

Vad har du för förväntningar på 2012?
Oj, detta året kommer verkligen inte bli som andra år. Jag satsar stenhårt när det gäller allt! Körkortet, matten, min problematik, träningen och allt som kommer i min väg. Detta året ska jag försöka att se allt lite ljusare, att saker inte är omöjliga och att jag är bra som jag är. Duger precis som jag är. Lättare sagt än gjort, men jag förlorar inget på att försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0