Apa.


     2012-03-03 | 11:57:16

                        

Äntligen!! Mitt inlägg som jag försökte få upp igår men det segade så med bilden så jag struntade i det, men nu så :) Jag löste det minsann!

Vi tog en utflykt häromdagen och gissa om jag vart glad trots x antal timmar på en speedboat :) Hade kunnat åka runt hela jorden om det vore för att jag fick hålla i dendär Herr Nilsson apan igen. Verkligen en kanon dag! Något jag kommer att leva länge på...

Några har undrat över uppdateringen, anledningen till att jag varit kass var för att vi inte hade internet på hotellet. Men nu är jag mer civilicerad fast ändå ännu längre ifrån verkligheten, Koh Lanta. Vädret suger men som tur är ska vi bara vara här i fem dagar å vi kom igår :) Hyrde moppe idag och har avklarat ena halvan utav ön och resten tar vi imorgon å avslutar med shoppning! Jag klagar kanske lite, men vädret kunde faktiskt varit bättre... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0