Första gången.


     2012-03-28 | 13:08:43
Nu sticker jag till tandläkaren för första gången i år. Får väl se vad de har att säga denna gången ;) Inga hål är väl mitt mål... Sen ska det bli premiär körning med Mickes bil :) Eller ah, premiär med skylten på bilen.. Opppsi.... hahaha!!


Tandläkaren gick bra, inga hål. Jag borstar tänderna lite väl noga bara så jag ska tillbaka om 2 veckor för att kolla ifall tandköttet blivit bättre :)

Körningen gick åt helvete. Jag ger upp för lätt?! Joojoo, visst gör jag väl det. Jag har ju inte annat att koncentrera mig på nu och vill vara alla till lags. Hinna göra allt inom alla jävla orimliga gränser och datum. Bar aför att göra andra nöjda. Visa att jag visst kan och visst duger. Det är inte så jävla lätt. Testa själv. Men nu är jag väl negativ och tycker bara synd om mig själv. Jag bara gnäller och klagar. Roligt. Thats life. Så jag är. Den jag är. Född sån kommer dö sån, passar det inte? Men skiiiit i mig då?!?!?!?!?!?!............
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0