Fredag.


     2012-03-30 | 08:53:26



Tänk va roligt man kan ha såhär på morgonen.
06.45 vaknade jag utvilad, pigg men med en satans huvudvärk.
 Tror att det är matteprovet som spökar lite fortfarande.
 Vill veta nu hurvida jag klarade det eller inte.
 Ska jag följa min dröm som jag hade så är fortfarande dedär IG:t kvar med stoooora bokstäver.
Det känns ju uppiggande. Eller inte...
Men känslorna ska lindras lite, blir gymmet och 3 varv runt sjön efter körningen.



UPDATE: Mina tårar bara rinner... kolosal glädje kan man också uttrycka det som!!! jag klarade det! Jag klarade det med GOD marginal dessutom men inte riktigt till VG men nästan :D Hur faaaan kom det sig?! Jag är så jäääääkla glad, tårarna kan inte sluta rinna. SOm jag har kämpat. Å jag kan. Jag måste bara våga tro lite mer på mig själv. Nu äre bara nästa prov som ska sitta lika bra... Men innan jag tar tag i det, ska jag gotta mig i att jag klarade matten! :) U N D E R B A R T ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0