Idag, imorgon.


     2012-03-14 | 18:53:57

Inte många dagar kvar nu sen är det dags att spendera x antal timmar uppe i luften igen... Kanske inte det roligaste, men ska bli skönt att komma hem. Har en massa att stå i, så missuppfatta mig fel :)

Idag på stranden klättrade vi i palmer och jag flöt runt på "min" nya flytleksak som ett snällt par lämnade till oss :) Varför jag säger min är för att jag har tjatat typ hela resan att jag skulle vilja ha en sådana men vi har aldrig köpt någon. Men nu var det lite som en skänk från ovan, å jag tackade gladeligen! Å eftersom att jag visade störst lycka över att vi fick den, tycker jag minsann att jag gott kan få ha den som min. :)

Imorgon ska det blekas tänder, färga ögonbryn och måla naglana :) Att bleka tänderna ser jag mest framemot. Så även om det inte syns sen när jag kommer hem, så säg att det är jättefint och att jag har jätte vita tänder :) Det är inte helt gratis, men fortfarande billigare än hemma. Så hoppas verkligen att det är värt det, jag avstår faktiskt ifrån lite shopping enbart för detta!! Hahahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0