Shirley tempel.


     2012-03-12 | 19:29:18

                     

Under happy hour timmen/timmarna idag tog jag förmodligen den godaste drinken som någonsin funnits på denna jord och drömde mig bort ett tag. I min värld satt jag med mamma å oskar å drack ;) Det är liksom "våran" drink. Jag tog iofs Oskars drink (dvs alkoholfri) men den var lika god för det!

Idag skulle vi egentligen ha bytt rum till två junior sviter men så blev det inte. Eller vi bytte, men bytte tillbaka ungefär lika fort. Det kändes liksom som att standarden blev sämre på någotvis så lika bra att stanna kvar i familjesviten. :)

Nu under kvällen har vi strosat runt på gatorna och shoppat litegranna. Letar efter de perfekta "gåvorna/presenterna" till några där hemma men inget som skriker "köp mig"! Det finns det dock saker som skriker till mig ;) Idag lyckades jag tillochmed få en berlock extra när jag köpte ett halsband :) Tummen upp!

Enda negativa var väskan som jag hittade med döskallen på.. Riktigt fin men OJ vad dyr. Imorgon ska vi tillbaka och se om han är på bättre humör :) HoppasHoppas! Jag vill verkligen ha dendär väskan. Eller en utav alla väskorna som jag vill ha. Men just nu iaf ;) jag hittar nog ständigt saker som jag vill ha även om jag inte direkt letar. Eller så är det sakerna som hittar mig :D Det tror jag faktiskt mer på.

Föresten, jag tror att jag bränt mina ögonlock?! Det är farligt att somna i solen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0